Verzenden

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Bsste keuze is het beste product voor jou volgens onze klanten en specialisten. Dit product heeft de hoogste klanttevredenheid omdat het bijna nooit wordt geretourneerd door onze klanten. Zo weet je zeker dat je een keuze maakt waar je blij van wordt.

Ook is BSSTE Keuze een klein woord grapje gebaseerd op ‘’Beste Keuze’’ met onze naam afkorting erin verwerkt.

(B) Body
(S) Shape
(S) Store

Het komt gelukkig nauwelijks voor dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om je klacht en/of probleem eerst bij ons kenbaar te maken en contact op te nemen met onze klantenservice, vermeld in het onderwerp altijd je ordernummer.
Wij gaan er dan alles aan doen om het naar wens op te lossen, beloofd!

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via hier.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op de volgende website.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de EU.

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen.

Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een Afhaal-punt via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace.

Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren.

Je bestelling annuleren kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de bestelling te annuleren.

De waardering van www.bodyenshapestore.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.3/10 gebaseerd op 967 reviews.