0

VEELGESTELDE VRAGEN

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met
je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.

Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele
voorraadstatus van het product.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op
met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

De “BSSte keuze” is ons aanbevolen product, zorgvuldig geselecteerd op basis van feedback van onze
klanten en expertise van onze specialisten. Dit product geniet de hoogste klanttevredenheid en wordt
zelden geretourneerd. Je kunt er zeker van zijn dat je een beslissing neemt waar je blij van wordt.
Daarnaast is de term “BSSte keuze” een woordspeling dat is afgeleid van “Beste keuze”, met onze naam
afgekort en erin verwerkt:
(B) Body
(S) Shape
(S) Store

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de status van jouw bestelling.

• Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice
je adres te wijzigen.
• Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een PostNL-punt
via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL.
• Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de
klantenservice.

We kunt je bestelling annuleren zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact
op met onze klantenservice om de annulering van je bestelling te regelen.

Als je een klacht hebt, kun je deze het beste eerst bij ons kenbaar maken door contact op te nemen
met onze klantenservice. Vermeld altijd je ordernummer in het onderwerp van je bericht. We zullen ons
uiterste best doen om het probleem naar tevredenheid op te lossen.

Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via
Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten in de EU om
klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op
de volgende website. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze daar deponeren.

Niet gevonden wat je zocht?

Contact opnemen

De waardering van www.bodyenshapestore.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 1050 reviews.

Menu