Veel gestelde vragen

Body & Shape Store Garanties!
  • Gegarandeerd de beste deals!
  • Gratis goodies & samples
  • Gratis verzending NL & BE v.a. € 50,-
  • Voor 16:00 besteld, vandaag verstuurd
  • Betaal direct of achteraf
  • Vertrouwd 14 dagen bedenktijd
  • Veel op voorraad & snelle levering
  • Aangesloten bij WebwinkelKeur
Verzending buitenland / EU Shipping

Momenteel versturen wij naar de volgende landen:

Land Verzendkosten
Nederland € 4,50 Gratis v.a. €50
Belgie € 8,95 Gratis v.a. €50
Duitsland € 8,95 Gratis v.a. €50
Frankrijk € 9,95
Denemarken € 15,50
Spanje € 15,00
Portugal € 20,00
Italie € 20,00
Luxemburg € 15,00
Oostenrijk € 15,00
Polen € 20,00
Roemenie € 30,00
Zweden € 20,00
Noorwegen € 26,00
Hongarije € 20,00
Bulgarije € 30,00
Finland € 25,00
Tsjechie € 20,00

* Verzendkosten kunnen per land afwijken, tijdens het afrekenen worden de huidige verzendtarieven vermeld.

Hebben jullie ook een App voor IOS of Android?

Jazeker! Wij zijn de eerste supplementenshop de beschikt over een App zodat je makkelijk vanaf je toestel je favoriete supplementen kunt aanschaffen.

Zijn de verzendkosten gratis?

Gratis verzending is mogelijk voor onderstaande landen.

Land Verzendkosten Gratis verzending
Nederland € 4,50 v.a. € 50,-
Belgie € 8,95 v.a. € 50,-
Duitsland € 8,95 v.a. € 50,-

 

Ik heb een kortingscode, hoe werkt het?

Je kunt je kortingscode tijdens het afrekenen invullen, deze wordt dan toegepast op je bestelling en je ziet direct je besparing!

Let op: Kortingscodes zijn niet geldig i.c.m. andere kortingscodes op pre-orders en afgeprijsde artikelen.

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt gemakkelijk en snel een bestelling bij ons plaatsen.

  1. Ga naar een product en kies vervolgens het gewenste hoeveelheid of smaak naar wens en klikt op de button “Bestellen”.
  2. Nadat je dit hebt gedaan wordt het product toegevoegd aan je winkelmand, je kunt nu verder shoppen of direct afrekenen.
  3. Vergeet tijdens het afrekenen je gratis goodies & samples niet!
  4. Vul bij het afrekenen je gegevens in en de gewenste betaalmethode, hierna kun je op “Bestelling afronden” klikken. 
  5. Je komt nu op een beveiligde gedeelte waarin je op basis van de gewenste betaalmethode je order kunt afrekenen.
  6. Je order is nu succesvol afgerekend, je hebt een bevestiging van je order ontvangen.
  7. Wij proberen doorgaans je bestelling dezelfde dag in te pakken en te versturen, zodra dit is gebeurd ontvang je een track & trace code om je zending te volgen.

(Indien je gmail of hotmail als e-mailadres gebruikt kijk dan zeker ook in je spamfolder of ongewenste map, het kan wel eens gebeuren dat deze e-mail daar binnenkomt.)

Wat is de levertijd van Pre-Orders?

Je kunt nu tegen een aantrekkelijke korting een pre-order plaatsen. Let op: de verwachte bezorgingsdatum is afhankelijk van transportdiensten, dit kan mogelijk per pre-order afwijken.

Kan ik ook advies op maat krijgen?

Jazeker! wij hebben zowel een fysieke winkel als een webshop. Door onze ervaring in de sportbranche kunnen wij je adviseren over het aanschaf van de juiste producten. Neem hiervoor contact met ons op of kom langs in één van onze winkels.

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?

U kunt al uw producten in onze webshop veilig betalen via een beveiligde verbinding met de volgende betaalmethodes:

  • i-DEAL (Nederland)
  • KBC / CBC (België)
  • Bancontact / Mister Cash (België)
  • Giropay (Germany)
  • Przelewy24 (Poland)
  • PayPal (Wereldwijd)
  • Billink (Achteraf betalen)
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

PostNL verzendingen:

Voor bestellingen die gratis worden verzonden met PostNL geldt deze levertijd

  • Voor 16:00 besteld, vandaag verstuurd!

*Levertijden kunnen afwijken tot 3 dagen in uitzonderlijke gevallen.

Controleer d.m.v. de track & trace code die je hebt ontvangen de status van je bestelling bij de bezorgdienst.

Ik heb een probleem en/of klacht wat te doen?

Het komt gelukkig nauwelijks voor dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om je klacht en/of probleem eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info[@]bodyenshapestore.nl, vermeld in het onderwerp altijd je ordernummer. Wij gaan er dan alles aan doen om het naar wens op te lossen, beloofd!

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. 

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen i.p.v. laten bezorgen?

Je kunt uiteraard je bestelling ook ophalen op één van onderstaande adressen. Het is wel belangrijk om voor het afrekenen één van deze locaties te kiezen. Helaas is achteraf wijzigen niet mogelijk.

Let op: Wij nemen contact met je op zodra het pakket klaar staat voor afhalen hierna kun je jouw pakket ophalen.

Winkel:
Koningin Julianaplein 11
2274 JD  Voorburg (voor navigatie huisnr. 12)

Groothandel:
Bredeweg 39A, 2751 GH Moerkapelle
(Ophalen of bezoek alleen op afspraak)

Body & Shape Store B.V.

Winkel:
Koningin Julianaplein 11
2274 JD  Voorburg (voor navigatie huisnr. 12)

Groothandel:
Bredeweg 39A, 2751 GH Moerkapelle
(Ophalen of bezoek alleen op afspraak)

Openingstijden:
Maandag:    12:00 – 18:00 uur.
Dinsdag:      10:00 – 18:00 uur.
Woensdag:  10:00 – 18:00 uur.
Donderdag: 10:00 – 21:00 uur. (koopavond)
Vrijdag:        10:00 – 18:00 uur.
Zaterdag:     10:00 – 18:00 uur.
Zondag:        Gesloten

BTW : NL8582.56.290.B01
IBAN : NL39ABNA0810577933
KVK : 70315957

Wij helpen je graag verder...