Veel gestelde vragen

Kan ik ook advies op maat krijgen

Wij hebben zowel een fyieke winkel als een webshop. Door onze ervaring in de sportbranche kunnen wij u adviseren over het aanschaf van de juiste producten voor het doel wat u heeft.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen

U kunt gemakkelijk en snel een bestelling bij onze webshop plaatsen.

U gaat naar de pagina van het gewenste artikel, kiest het gewenste product met eventueel de een keuze of hoeveelheid naar wens en klikt op de button “in winkelmand”.
Nadat u dit heeft gedaan kunt u verder shoppen of u gaat naar uw winkelmand om uw order te bekijken of aan te passen vervolgens klikt u op “Doorgaan naar afrekenen”.
U kunt nu uw gegevens invullen en het gewenste betaalmethode selecteren waarna u op “Bestelling plaatsen” klikt.
U komt nu op een beveiligde gedeelte waarin u op basis van de gewenste betaalmethode uw order kunt afrekenen.
Uw order is nu succesvol afgerekend, u heeft een bevestiging van uw order ontvangen.

Ik heb een klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info[@]bodyenshapestore.nl, vermeld in het onderwerp altijd je ordernummer.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. 

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Welke betaalmethodes zijn beschikbaar

U kunt al uw producten in onze webshop veilig betalen via een beveiligde verbinding met de volgende betaalmethodes:

  • i-DEAL (Nederland)
  • KBC / CBC (België)
  • Bancontact / Mister Cash (België)
  • Giropay (Germany)
  • Przelewy24 (Poland)
  • PayPal (Wereldwijd)
  • Billink (Achteraf betalen)
  • Overboeking – (Bank transfer)
Wat is de levertijd van mijn bestelling

PostNL verzendingen:

Voor bestellingen die gratis worden verzonden met PostNL geldt deze levertijd

Voor 17:00 besteld, Morgen in huis*

*Levertijden kunnen afwijken tot 3 dagen in uitzonderlijke gevallen.

Zijn de verzendkosten gratis

Voor het verzenden van je bestelde artikelen binnen Nederland betaal je € 4,50 onder een bestelling van € 50,-. Bij bestellingen boven de € 50,- betaal je geen verzendkosten voor Nederland en naar België.

Wanneer je iets verkeerd hebt besteld, kun je per e-mail contact met ons opnemen via info(@)bodyenshapestore.nl. Vermeld in het onderwerp duidelijk je ordernummer en de producten die je wilt retourneren.

  • Gratis verzending naar Nederland, België en Duitsland v.a. € 50,-
Ik wil mijn bestelling afhalen

Je kunt uiteraard je bestelling ook ophalen op één van onderstaande adressen. Het is wel belangrijk om voor het afrekenen één van deze locaties te kiezen. Helaas is achteraf wijzigen niet mogelijk.

Winkel:
Koningin Julianaplein 11
2274 JD  Voorburg (voor navigatie huisnr. 12)

Groothandel:
Bredeweg 39A, 2751 GH Moerkapelle
(Ophalen of bezoek alleen op afspraak)

Ik heb een kortingscode, hoe werkt het?

Je kunt je kortingscode tijdens het afrekenen invullen in je winkelmand, deze wordt dan toegepast op je winkelmand.

Let op: Kortingscodes zijn niet geldig i.c.m. andere kortingscodes en op afgeprijsde artikelen.

 

Body & Shape Store B.V.

Winkel:
Koningin Julianaplein 11
2274 JD  Voorburg (voor navigatie huisnr. 12)

Groothandel:
Bredeweg 39A, 2751 GH Moerkapelle
(Ophalen of bezoek alleen op afspraak)

Openingstijden:
Maandag:    12:00 – 18:00 uur.
Dinsdag:      10:00 – 18:00 uur.
Woensdag:  10:00 – 18:00 uur.
Donderdag: 10:00 – 21:00 uur. (koopavond)
Vrijdag:        10:00 – 18:00 uur.
Zaterdag:     10:00 – 18:00 uur.
Zondag:        Gesloten

BTW : NL8582.56.290.B01
IBAN : NL39ABNA0810577933
KVK : 70315957

U heeft een vraag?